דירת דופלקס במרכז העיר העתיקה של טורטונה

Alessandria

/

Tortona

מחיר

סיפורו של הנכס

בקומה הראשונה והשנייה של בניין אלגנטי ברחוב ויה דל סמינריו בטורטונה, נמצא בית מגורים יוקרתי זה בשטח של 380 מ"ר כולל גימורים ייחודיים. הגישה לנכס היא דרך גרם מדרגות מעוטר פרסקו.

למגורים שלוש כניסות נפרדות: שתיים בקומה התחתונה ואחת בקומה העליונה. מעלית נוחה משרתת את שתי הקומות ובקומת הקרקע מובילה לשני מקומות החניה ולמוסך המשלימים את הנכס.

עם הכניסה, התקרות הקמורות הרחבות והקשתות של אזור המגורים האלגנטי מושכות מיד את תשומת הלב בפאר שלהן. החלונות הרבים והגדולים מאפשרים לאור טבעי לחדור פנימה, מבליט את פרטי דלתות הפנים העתיקות, את האח המשוחזר במומחיות, הריהוט המעודן וריצוף פרקט העץ.

בקומה הראשונה מטבח בנוי גדול, פינת אוכל מהודרת עם אח, שני חדרי שינה, חדר רחצה וחדר רחצה לאורחים. אזור השינה, מחובר בגרם מדרגות משיש לבן, ממוקם בקומה העליונה וכולל שני חדרי שינה זוגיים, אחד עם חדר ארונות, חדר רחצה וחדר כביסה.

המיקום המרכזי, השטחים המרווחים והרב-תכליתיים, החומרים והגימורים האיכותיים והאפשרות לחלק את הנכס לשתי יחידות, מעניקים לבית מגורים זה קסם וערך ייחודי. פתרון אידיאלי למשפחה המחפשת בית מגורים מאובזר בכל הנוחות, ממוקם באחד האזורים המרכזיים של העיר, נוח לכל השירותים המרכזיים ונגיש בקלות מהכבישים הראשיים ותחנת הרכבת.

מספר נכס

10533RA33023

קטגוריה

townhouses/apartments

חדרים

12

חדרי אמבטיה

3

חדרי שינה

4

שטח הבית

416

שטח החלקה

מצב הנכס

Good Condition

מיקום

113 ק"מ

מרחק מטורינו

85 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

208 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

121 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו