בית חווה כפרי מהמאה ה-17, דקות ממרכז טורטונה

Alessandria

/

Tortona

מחיר

סיפורו של הנכס

בסביבה הקרובה של העיר טורטונה, במיקום נוח הן לכביש המהיר והן למרכז העיר תוך דקות נסיעה ברכב, יש לנו למכירה בית חווה ששוחזר בצורה מושלמת, עם מבנים חיצוניים וגינה גדולה של כ-6,000 מ"ר.

הבניין המקורי מתוארך למאה ה-17 ולאחר מכן הורחב במאה ה-20. הוא עבר מספר התערבויות שימור ופיתוח משנות ה-80 ועד היום, תוך שימוש בטכניקות וחומרי בנייה איכותיים שאפשרו לנכס להתחדש תוך שמירה על האותנטיות של המקום.

כאשר נכנסים דרך השער, מתגלה בפנינו הבית הראשי, בניין מלבני בן שתי קומות. כמו כן, מבנה גדול הרשום כיום כמחסן חקלאי, חניה מקורה רחבת ידיים ומרפסת מקורה גדולה הפונה לחלק מהבית הראשי. לבית שתי כניסות. ראשית ופרטית.

קומת הקרקע מוקדשת כולה לאזור המגורים: את פנינו מקבלים סלון עם אח ופינת אוכל/שיחה עם אח נוספת, שירותי אורחים ומטבח גדול ומפנק.

כל חללי המגורים נפרדים אך מחוברים ויזואלית. את קומת הקרקע משלימים מסדרון, חדר כביסה מרווח ומזווה.

אל הקומות העליונות ניתן להגיע באמצעות מדרגות או מעלית פנימית נוחה.

גרם מדרגות האבן המוביל לקומות העליונות.  אזור עבודה מורכב ממשרד פרטי המשקיף לגינה הגדולה. מסדרון מוביל לשני חדרי שינה, מופרדים לפרטיות רבה יותר. לשניהם חדר ארונות וחדרי רחצה. בקומה זו, ישנו חדר שינה שלישי עם חדר רחצה, הנגיש מקומת הכניסה דרך גרם מדרגות השירות או המעלית, מה שהופך את החדר הזה לבלתי תלוי לחלוטין מאזור השינה.

גרם מדרגות נוסף מתחבר לקומה השנייה של בית המגורים ומפריד בין חדר ההלבשה הגדול לאזור ספא הכולל: חלל גדול עם ג'קוזי, חדר אדים, סאונה ואזור מנוחה. החומרים והגימורים הם באיכות מעולה ונשמרים בצורה מושלמת.

ראוי לציין שהמרתף נשמר בצורה מושלמת ויש לו את המאפיינים להפוך לסביבה מצויינת לאחסון וטעימה של יינות איכותיים.

מרפסת מקורה גדולה תופסת חלק גדול מחזית הבית ומאפשרת פינת אוכל גדולה עם נוף לגינה. ישנה אפשרות לבנות בריכה.

מיקומו הנוח של הנכס, בשילוב המאפיינים הטיפולוגיים של הבית ורבגוניות החללים הפנימיים והחיצוניים, הופך אותו למתאים הן כבית מגורים פרטי והן כעסק אירוח, המבוקש מאוד באזור .

מספר נכס

10533RA55068

קטגוריה

farmhouse

חדרים

15

חדרי אמבטיה

5

חדרי שינה

3

שטח הבית

555

שטח החלקה

6000

מצב הנכס

Restored

מיקום

114 ק"מ

מרחק מטורינו

81 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

208 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

122 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו