בית היסטורי ייחודי בשטח הכפרי של טורטונה

Alessandria

/

Tortona

מחיר

סיפורו של הנכס

בשטח הכפרי השופע של טורטונה, במיקום אסטרטגי המאפשר הגעה מהירה הן לכביש המהיר והן למרכז העיר, מוצעת למכירה אחוזה היסטורית יוקרתית לשיפוץ, הכוללת מבנים כפריים ופארק מרהיב עם עצים עתיקים ומרשימים. הווילה היא מבנה בעל תוכנית ריבועית, המשתרעת על פני שלושה מפלסים מעל הקרקע. הגישה אל הנכס קלה, אך הוא ממוקם באזור פרטי ושקט. כבר בכניסה, מתרשמים מהפשטות, האלגנטיות והתחכום של האחוזה, המעידה על היסטוריה של משפחה גדולה שחיה בשטחים אלו.

לאחר שעוברים את הכניסה, מגיעים לשטח ירוק רחב שבו פונים גם הווילה הראשית וגם כמה מבנים כפריים המשמשים כיום כמחסנים וחדרי שירות. שער ברזל נוסף מוביל אותנו אל הפארק שמקיף את הווילה, ומכאן מתחיל המסע בתוך הנכס המדהים הזה, המשתרע על שטח מגורים של 650 מ"ר. יש שתי כניסות לבית, אחת מהכניסה הראשית ואחת מהמרפסת שפונה אל הצד הפרטי יותר של הנכס, אשר במקור שימשה ככניסה הראשית. המרפסת, שהיא למעשה אכסדרה מקורה עם שלוש קשתות הנתמכות על שני עמודי ברזל, משמשת בעונת הקיץ כסלון חיצוני ומפרידה בין החללים של קומת הקרקע.

הכניסה הראשית מחלקת את הבית לשני אגפים, שכל אחד מהם הוא יחידה עצמאית אך מחוברים במדרגות פנימיות שנמצאות מול הכניסה ומחלקות את החללים בקומות. משני צידי הכניסה ישנם אזורי המגורים של שתי הדירות, הכוללים סלונים עם פינת אוכל וקמין, שני מטבחים גדולים, שירותי אורחים וחדר כביסה. כניסה שנייה מובילה למבואה ומאפשרת גישה למסדרון ארוך שמחבר בין שני אגפי האחוזה, ומציע מבט ממושך לאורך חזית הבית עם רצפות מצוירות. המדרגות מובילות לקומה הראשונה, שבה ממוקמים שבעה חדרי שינה גדולים, חלקם עם מרפסות, ושני חדרי רחצה. גודלם המרווח של החללים מאפשר ליצור חדרי רחצה נוספים ולשפר את הקיימים בהתאם לדרישות המודרניות.

גרם מדרגות נוסף מוביל לקומת עליית הגג, הכוללת קורות עץ חשופות ומשמשת כיום כמחסן. יש לציין כי המרתף רחב ושמור היטב. מיקומו של הנכס, יחד עם המאפיינים האדריכליים והגמישות של החללים הפנימיים והחיצוניים, הופכים אותו מתאים הן למגורים פרטיים והן להמרה לעסק אירוח יוקרתי, מבוקש מאוד באזור. האחוזה שומרת על כל הקסם של בתי המגורים מתחילת המאה ה-20, אך דורשת פרויקט שיפוץ משמעותי שמטרתו לשפר ולהעצים את היבטי האנרגיה של המבנה. גודל השטחים החיצוניים והחשיפה המוצלחת של הפארק מאפשרים להוסיף בריכת שחייה. ישנה אפשרות לרכוש בנפרד מבנים כפריים בשטח של כ-2000 מ"ר ששימשו בעבר כאורוות, ובית חקלאי בשטח של כ-75 מ"ר, הממוקמים בגבול הכניסה לווילה.

 

מספר נכס

10533RV67179

קטגוריה

villas

חדרים

15

חדרי אמבטיה

3

חדרי שינה

7

שטח הבית

650

שטח החלקה

8000

מצב הנכס

To be renovated

מיקום

115 ק"מ

מרחק מטורינו

82 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

209 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

120 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו