אחוזה היסטורית בלב פיימונטה

Vercelli

/

Vercelli

מחיר

סיפורו של הנכס

בלב פיימונטה, בתוך פארק מרהיב בשטח של 10 הקטר המבטיח פרטיות מוחלטת, ממוקמות שתי וילות היסטוריות מהמאה ה-19. האחוזות שופצו לחלוטין עם חומרים יוקרתיים ומעוטרות בציורי קיר, ומעניקות אווירה של יוקרה ואלגנטיות. המיקום האסטרטגי, בין טורינו למילאנו, הופך אותן לנגישות בקלות ולאידיאליות לאירועים ייחודיים.
לאחר חציית שער הכניסה המפואר, נוסעים לאורך שביל עצים אלגנטי שממחיש מיד את חשיבות הנכס. הווילה הראשית, המשתרעת על שטח של מעל 1500 מ"ר בשלושה מפלסים, כוללת אזור לאירועים, בריכת שחייה עם אזור ספא ודירות לאורחים. אזור האירועים יכול להכיל מעל 300 אנשים, והופך אותה למקום המושלם לטקסים, קבלות פנים ואירועים יוקרתיים.
פנים הווילה מרשים, עם אולמות גדולים ומעוטרים ושטחים נרחבים. בקומות העליונות ישנן שש סוויטות עם חדרי רחצה פרטיים. בקומה העליונה נמצאת דירה עם שלושה חדרי שינה ושני חדרי רחצה.
הנכס כולל גם דירה נוספת באזור האירוח שמציעה מרחב ונוחות נוספת לאורחים. הווילה השנייה, ששטחה כ-500 מ"ר, לא פחות מרשימה. היא כוללת בריכת שחייה מחופה שיש קררה. בקומת הקרקע ישנו סלון גדול, מטבח עם מזווה, חדר אוכל וחדר רחצה. בקומה העליונה, ארבע סוויטות עם חדרי רחצה פרטיים. במרתף נמצא אזור מיועד לאחסון יין כמובן, וחדרים טכניים.
הנכס כולל גם מגרש רכיבה על סוסים ופארק ירוק רחב ששימש בעבר כמגרש גולף. שטחים חיצוניים אלו מציעים אפשרויות נוספות לפיתוח עסקי אירוח.
לפרטים נוספים על האחוזה יוצאת הדופן הזו, אל תהססו ליצור עמנו קשר.

מספר נכס

10533RV13968

קטגוריה

villas

חדרים

65

חדרי אמבטיה

16

חדרי שינה

20

שטח הבית

2256

שטח החלקה

10

מצב הנכס

Excellent condition

מיקום

83 ק"מ

מרחק מטורינו

130 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

180 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

78 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו