הבית ביער בין ההרים של עמק ואל קורונה העליון

Alessandria

/

Fabbrica Curone

מחיר

סיפורו של הנכס

אנחנו נמצאים בפורוטונדו, ליתר דיוק בקָה דיי מרקזי, שכונה השייכת לעיירה פבריקה קורונה, במורדות הר בוליילו, בתוך סביבה אידילית בין יערות של עצי אשור ועצי מחט, במחוז אלסנדריה. מיד בהגעה לכפר הקטן השוכן בין ההרים, האוויר הנקי שאנו נושמים והשקט העוטף אותנו מקבלים את פנינו ומכניסים אותנו למימד של שלווה רגועה. זוהי האווירה הקסומה שמרגישים כשמגיעים לבית המקסים הזה, המוקף ביערות, כשנחל קטן זורם בשקט מול הבית ותורם להעצמת ייחודיותו של המקום.

הבית שופץ לחלוטין בקפידה ובמסירות על ידי הבעלים הנוכחי, שהחיה מחדש מבנה כפרי עתיק שננטש במשך שנים רבות. הנכס, המשתרע על פני שלוש קומות, מתהדר בחזית אבן ולבנים חשופות. שער קטן מברזל יצוק מוביל לשטח ירוק שמשקיף על הכניסה הראשית של הבית. בצד הגינה ממוקמת מזרקה יפהפייה, גם היא עשויה מאבן ולבנים, ומדרגות אבן מובילות למפלס רחב ידיים נוסף של הגינה.

מבואת הכניסה מובילה לאזור המגורים, שבו נמצא מטבח כפרי פתוח הפונה אל אזור פינת האוכל, ולצידו פינת ישיבה נעימה הכוללת אח פעיל ומתפקד. גרם מדרגות נוח מוביל לקומת חדרי השינה, שבה יש חדר יחיד, חדר שינה זוגי מרווח, וחדר נוסף עם מיטות קומותיים, סך הכל שמונה מקומות לינה וחדר רחצה עם מקלחת. כל החדרים וחדר הרחצה נהנים מנוף מרהיב של הסביבה.

מהקומה של הכניסה הראשית, ירידה בכמה מדרגות מובילה לחלק הכפרי של הבית, האורווה הישנה, שגם היא שופצה לחלוטין, ובה נמצאים מרתף, חדר שירות וחדר רחצה נוסף.

הנכס נמכר יחד עם כמה חלקות קטנות של שטחים מיוערים הצמודים לבית, המיוצגים במספרי חלקות שונים, בשטח כולל של 3,000 מ"ר.

הנכס, השומר על הקסם של ימים עברו, יכול להיות בית שני מושלם לחוויית מגורים בכל עונות השנה, מקום שבו אפשר להיטען באנרגיות חדשות ולהתחדש, תוך כדי טיולים רגליים, רכיבה על אופני הרים או אופנוע לאורך השבילים הרבים והמגוונים שבאזור.

מספר נכס

10533RV61348

קטגוריה

villas

חדרים

9

חדרי אמבטיה

2

חדרי שינה

3

שטח הבית

203

שטח החלקה

3000

מצב הנכס

Perfect Condition

מיקום

150 ק"מ

מרחק מטורינו

90 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

244 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

150 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו